Tuotehallinnan teroitus
Jatkuva kehittyminen ja toiminnan terävöittäminen ovat selviytymisen, onnistumisten ja menestyksen edellytyksiä. Tuotehallinnan teroitus -palvelu auttaa sinua tekemään tuotehallinnasta näkyvämpää, tuloksekkaampaa ja hauskempaa. Lue alta lisää palvelun sisällöstä, tavoitteista ja sopivuudesta juuri sinun tilanteeseesi.
Tyypillisiä tilanteita, joissa teroitukselle on tarvetta:
- Teemme strategisen suunnanmuutoksen. Muuttuuko tekeminen?
- Myynti ja markkinointi haluavat helpommin myytävän tuotteen.
- Sammutamme tulipaloja. Aikaa ei ole ollut toiminnan kehittämiseen.
- Valitsemmeko kehitettäväksi juuri oikeita asioita?
- Tuotekehitys haluaisi ymmärtää asiakkaiden tarpeita paremmin.
- Miten tuotehallinnan onnistumista voitaisiin mitata?
- Kilpailu kiristyy. Miten erotumme eduksemme?
Tavoite:
Tuotehallinnan tasapainoinen toiminnan terävöittäminen valituilla osa-alueilla.
Toteutustapa:
Aloitustapaaminen, jossa kartoitetaan, mitä tuotehallinnan osa-alueita haluaisitte ensin kehittää. Tarjooman tarkistus -palvelu toimii myös hyvänä aloituksena.
Workshopit, haastattelut, seuranta, auditointi, ideariihet, uusien toimintamallien omaksumisen tukitoimet.
Tarvittaessa useampana ketteränä pyrähdyksenä, joiden välissä tarkistetaan yhdessä tulokset, opitaan havainnoista ja mukautetaan suunnitelmaa.
Esimerkkejä terävöittämisen osa-alueista:
Tuotehallinnan viitekehykset, Roolit ja Vastuut, Myynnin tuki, Vaatimustenhallinta, R&D-rajapinta, Elinkaarenhallinta, Hinnoittelu, Tuoteportfolio, Markkinointi, Työkalut, Mittarit, Tuotestrategia
Osallistujat:
Painotuksesta riippuen osallistujia tuotehallinnasta, myynnistä, markkinoinnista, tuotekehityksestä, ja asiakaspalvelusta
Ajankäyttö:
Asiakas: sovitaan tapauskohtaisesti
Balandor: sovitaan tapauskohtaisesti
Toteutusvaihtoehdot ja hinnat:
Kahden päivän pikateroitus: 2500€
Viiden päivän syväteroitus: 4750€
Täysteroitus: projektikohtainen hinta
Hintoihin lisätään arvonlisävero, sekä etukäteen sovitut muut järjestelykuskulut